• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Remember, vill kunna bli tillgänglig för deras lån..

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Jag förstår inte varför du är otrevlig?
De du tror att jag frågade efter är inte vad jag frågade! Dina frågor om min uc och ekonomi är inte relevanta för min fråga. Som jag själv har rett ut och specificerat för dem som inte förstod vad jag menade.

Jag har inte bett om att få svar ifall jag kan bli beviljad lån av någon alls!

Så jag få be dig att sluta vara dryg och faktiskt läsa vad man skriver inte vad du antar att jag vill veta. Sluta behandla folk som idioter.
Ursäkta om du uppfattar mig som dryg, inte alls meningen isåfall, tror jag talar för de flesta här om jag säger att vi är här för att hjälpa andra. Och det gör säkert du också.

det som provocerar mig lite och säkert därför jag uppfattas som dryg är om jag skulle ställa frågan, ” ska ta en kopp kaffe ute med vänner”, JA det går bra om du har ett par hundralappar över, NEJ det vore oklokt om du redan ligger back tusentals kronor.... sorry om jag har varit otydlig mot dig men ska vi hjälpa dig på bästa sätt så behövs de flesta förutsättningarna, annars svårt att ge en rimlig bedöming. Kram på dig och hoppas allt blir bra
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Fast lugn nu båda två, detta forum
är och ska vara stöttande, inga frågor är dumma vi är alla på olika nivåer och själva syftet är att stötta lyssna och hjälpa varandra
Du kan lugna dig också och behöver inte hoppa in som fredsmäklare. Vi löser det utan din hjälp garanterat!!!!

så ta det lugnt och tack för omtanken dock
 

Ina

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
18 December 2015
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
99
Poäng
257
Sjukt gulligt svar du kan fortsättningsvis bara scrolla förbi om jag svarar i nån tråd som du ser. Ha det gott
 

ettib

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Juni 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Eftersom du fortfarande drygar på vår tid och välvilja så önskar jag härmed lycka till. Om du får låna/utöka beror på tusentals faktorer, till exempel inkomst kontra utgift, ligga back en hundralapp eller en tusenlapp, förfrågningar etc. Rekommenderar att du löser dina oseriösa frågor på annat håll för med ditt jädra flummande kommer du inte att få seriösa svar här. Tjohej!
 

ettib

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Juni 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Eftersom du fortfarande drygar på vår tid och välvilja så önskar jag härmed lycka till. Om du får låna/utöka beror på tusentals faktorer, till exempel inkomst kontra utgift, ligga back en hundralapp eller en tusenlapp, förfrågningar etc. Rekommenderar att du löser dina oseriösa frågor på annat håll för med ditt jädra flummande kommer du inte att få seriösa svar här. Tjohej!
Alltså jag förstår inte heller varför du e så vass. Begrep direkt när jag läste frågan
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Nej de har jag inte heller skrivit....?
Till o med jag förstod ditt inlägg :)
Du menar om man har ett kreditkort där att man måste skött betalningar på kortet för att kunna få lån eller hur?
Du menar inte att man måste ha kredikort för att få lån. Men har man kortet ska man skött betalningar för att ev kunna få beviljat lån correct:)
Så fattade jag dig.
Då ingen här verkar förstå och kan svara :facejoy: Kolla med dom själva kraven eller om nån annan läser här som är i liknande situation jag kan tyvärr inte hjälpa dig då jag aldrig haft kortet. Annars hade jag gjort det:)
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Jag förstår inte varför du är otrevlig?
De du tror att jag frågade efter är inte vad jag frågade! Dina frågor om min uc och ekonomi är inte relevanta för min fråga. Som jag själv har rett ut och specificerat för dem som inte förstod vad jag menade.

Jag har inte bett om att få svar ifall jag kan bli beviljad lån av någon alls!

Så jag få be dig att sluta vara dryg och faktiskt läsa vad man skriver inte vad du antar att jag vill veta. Sluta behandla folk som idioter.
Håller med dig
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp